Mina idoler !

MILEY CYRUS.
Bara så alla vet så ÄLSKAR jag miley cyrus hon är min största idol ! om man bara ser på henne så ser man va söt och fin hon är och hon är verkligen bäst på att sjunga. Hon är min !



JUSTIN BIEBER.
justin är så himla gullig, söt och charmig hon får en att lyssna på han, Han är grym på att sjunga och skriva sina låtar. Ni borde börja gilla honom man blir besatt efter ett tag.



ERIK SAADE.
erik har jag inte gillat länge och han är inte så känd men han är ass snygg och bara 19 år och han är ihop med Molly sanden. Ni älskade säkert låten manboy precis som jag.



sen har jag jättemånga andra jag också tycker om men det kommer ta ett år om jag ska skriva om dom också ! haha ni får nöja er med det här.

// sophi


Kommentarer
Postat av: ninna

erik e skit söt :D

2010-02-18 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0